16 Eylül 2013

Ankara'da Düğün

Geçen postumda düğünü Ankara'da yapacağımızdan bahsetmiştim. Şimdi gitmesem de görmesem de hangi otellerden ne fiyatlar almışım sıralamak istiyorum.

Ben bloglarda arattığımda açıkçası "Ankara'da düğün- Ankara'da nerede düğün yapılır?" gibi sorularıma cevap bulamamıştım. Umarım kendimce yaptığım araştırmalar sizlere de faydalı olur. Hatta bilgisi olanlar varsa paylaşımda bulunursak çok memnun olurum. Hangi otellerin iyi hangi otellerin kötü olduğu konusunda :)

Biz limitli alkollü olarak düşündüğümüz için, tek fiyat yazmışsam limitli alkollü fiyatlardır. Genellikle en düşük fiyat tavuk ve sınırsız alkolsüz içecekle başlıyor. Et ve sınırsız alkollü de fiyatlar tavan yapıyor. Öncelikle büyük şehirlerde olan otellerden fiyatlar aldım. İşte fiyat aralıkları;

  1. Divan Ankara (25-28 Euro + 11 Euro) Not: Salonu 110 kişilik!
  2. Double Tree by Hilton (75-110 TL+KDV) Not: Vestiyer ücretli
  3. Best Western (45-70 TL+KDV)
  4. Crowne Plaza (75-100  TL+KDV)
  5. Barcelo Altınel (45-80  TL+KDV)
  6. Dedeman (74-121  TL+KDV) Not: Otopark Ücretli
  7. Jw Marriot (90-195  TL+KDV)
  8. Rixos (67-110 TL+KDV)
  9. Ramada Plaza (70-100  TL+KDV)
  10. Limak (20-57 Euro+KDV)
  11. Holiday Inn (55-85  TL+KDV)

 Otellerin çoğunda balayı odası, düğün günü hazırlanma odası, ertesi gün odaya kahvaltı servisi ve otelin belirlediği gün sayısında güneydeki zincir otellerde ücretsiz konaklama yapmak mümkün. Ama tabii ki bu fiyatlara sadece gelin yolu, nikah masası, sandalye giydirme dahil. Yani organizasyon şirketi hiç hesapta yok. Ki bence şu sandalyeleri saten kumaşla kaplamaları oldukça iğrenç :( Neredesiniz Tiffany Sandalyeler? Her otelin olmalı bence :)

Şimdi sırada daha önce adını duymadığım, webden araştırmalar sonucu içinde düğün de yapılabildiğini öğrendiğim otellere geçelim. Genelde çoğu butik otel olup, yukarıda yazan imkanlar aşağıdakilerde de geçerli.
Sıralayacak olursak;


  1. Bilkent Otel (90-97 TL+KDV) Not: Limitsiz Yerli İçki Dahil 
  2. Note Otel (50-65 TL+KDV)
  3. Tebdora Otel (60-90 TL+KDV)
  4. No 19 Boutique Otel (55 TL+KDV)
  5. Alba Otel (38-65 TL+KDV)
  6. Niza Park Otel (45-67 TL)
  7. CK Farabi Otel (55-85 TL+KDV)
  8. Golden Butik Otel (80 TL)
Fiyatlar işte böyle. Bazı otellerin nikah paketleri de mevcut. Daha uygun olmakla birlikte, alternatif olarak kokteyl paketleri sunanlar da var. 

Çok işimiz var :( Yer bulunsa organizasyonu, kuaförü ve makyözü de ayarlamak lazım. Herkese koşuşturmacalarında kolaylıklar diliyorum :)




3 yorum:

  1. ay sahane bı post bu. şu an en ıhtıyacım olan şeydı :)

    YanıtlaSil
  2. ya buarada sen nerede yaptın düğünü ve memnun kaldın mı pilisss yardım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yardımcı olmasına sevindim :) Biz litai'de yaptık. Türkiye Barolar Birliğinin oteli. Gayet güzeldi. Gerçi pek birşey anlamıyorsun o karmaşa da ama memnun kaldık :))

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli..